  • 1. Data: 2005-11-18 23:46:27
    Temat: Nie miesci mie sie :)
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    Nie mieszcza mi sie na paragonie nazwy oferowanych produktow. miejsca na 12
    znakow a asortyment >1000 roznych przedmiotow. skroty niewiele tu zalatwia -
    mowi cos wam np. XG_HP:atCofS? hint: pierwsze literki nazwy gry :)
    zakladajac ze kasy fisk. nie zmienie na 'wieksza', czy moge
    'niejednoznacznie' okreslac sprzedawany towar np TV_29" lub PC_Gra? czy
    musze dodatkowo prow. jakas ewidencje czy tak bedzie ok o UKS sie nie
    przyczepi? w kioskach takie parag. drukuja ale juz w markietach kazdy prod.
    jest jednoznacznie okreslony - od czegos to zalezy?

  • 2. Data: 2005-11-19 23:23:58
    Temat: Re: Nie miesci mie sie :)
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Dr" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prod.
    > jest jednoznacznie okreslony - od czegos to zalezy?

    na kasie masz obowiązek rejestrować obrót z prawidłowym podziałem na stawki
    vat
    czyli w szczególności wystarczy Ci podział:
    towary 22%
    towary 7%
    itd...
    bardziej szczegółowy podział to wyłącznie twoja dobra wola/wygoda itd...

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2005-11-23 13:46:52
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/20/2005 12:23 AM, Użytkownik ktp napisał:

> [...]
    > towary 7%
    > itd...
    > bardziej szczegółowy podział to wyłącznie twoja dobra wola/wygoda itd...

    Proponuję zapoznać się ze dziennikiem ustaw nr 108 z 2002 r. z pozycją 948

    --
    gefragt