  • 1. Data: 2003-04-14 16:20:01
    Temat: Nie olewajcie mnie...
    Od: "Monika" <m...@p...pl>

    Potwórzę jeszcze raz moje pytanko - może teraz ktos odpowie :)

    W rozliczeniu za 2001 rok. w PIT-37 w polu nr.119(ulgi mieszkaniowe do
    odliczenia w latach nastepnych) mam kwotę 84,50.
    Czy rozliczając się za 2002 r mam tę kwotę przenieść na PIT-D w pole 98 jako
    odliczenia, które nie znalazły pokrycia w podatku za 2001 r. ?

    Z góry dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-04-14 17:57:38
    Temat: Re: Nie olewajcie mnie...
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jako
    > odliczenia, które nie znalazły pokrycia w podatku za 2001 r. ?

    Re :
    A dostrzegasz inną możliwość ? Bo ja nie :-)
    Andrzej