  • 1. Data: 2004-03-15 09:39:22
    Temat: Nieudokumentowany dochód
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie !

    Jak w temacie - chodzi mi o nieudokumentowany dochód związany z wykonaniem
    usługi w przypadku, kiedy nie został wystawiony rachunek.
    Rozliczam się z fiskusem na zasadach ogólnych - książka przychodów-rozchodów
    bez VAT.
    Czy w tej sytuacji mogę wystawić dokument obejmujący w ciągu miesiąca kilka
    takich prac i co powinien on zawierać ? Ponadto czy jest to prawnie
    dozwolone, czy też muszę na siłę wystawiać rachunek klientowi chociaż on nie
    chce go przyjąć ?
    Dodam, że dotyczy to drobnych usług oraz sprzedaży w aukcjach internetowych.

    Jacek "Plumpi"

  • 2. Data: 2004-03-15 10:00:06
    Temat: Re: Nieudokumentowany dochód
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Plumpi -----###
> [...]
    > takich prac i co powinien on zawierać ? Ponadto czy jest to prawnie
    > dozwolone, czy też muszę na siłę wystawiać rachunek klientowi chociaż on nie

    masz obowiązek prowadzić coś, co się nazywa 'Ewidencja sprzedaży',
    do której wpisujesz przychody na które nie wystawiasz rachunków i na
    podstawie tej książki na koniec miesiąca wystawiasz dowód
    wewnętrzny, który księgujesz w KPiR

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...