  • 1. Data: 2004-03-15 07:36:41
    Temat: moje pierwsze rozliczenie podatkowe - pomocy
    Od: "Aro7" <A...@o...pl>

    Dzień dobry

    To już czas a ja odwlekałem to jak mogłem. Teraz trzeba to załatwić. Moje
    pierwsze rozliczenie podatkowe.
    Proszę o informacje gdzie na www znajdędobry opis jak wypełnić pit, a moze
    jakiśdarmowy programik pomagający to zrobić
    W poprzednim roku pracowałem od lutego na umowęo prace i raz na umowe
    zlecenie ( w czasie pracy stałej)

    Dzięki za pomoc
    Arni

  • 2. Data: 2004-03-15 08:23:11
    Temat: Re: moje pierwsze rozliczenie podatkowe - pomocy
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    www.pity.pl

  • 3. Data: 2004-03-15 11:23:08
    Od: ala <a...@y...com>

> [...]
    > jakiśdarmowy programik pomagający to zrobić
    > W poprzednim roku pracowałem od lutego na umowęo prace i raz na umowe

    bardzo dobry moim zdaniem, jest program Jupiter 2003 dostepny na stronie
    www.elfin.pl - sam liczy i mozna wydrukowac gotowe rozliczenie!
    ala
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-03-15 11:24:51
    Od: "Aro7" <A...@o...pl>

    > bardzo dobry moim zdaniem, jest program Jupiter 2003 dostepny na stronie
    www.elfin.pl - sam liczy i mozna wydrukowac gotowe rozliczenie!
    > ala

    Dziękuje :)

    Życzę miłego dnia