  • 1. Data: 2002-02-14 08:28:22
    Temat: Niewyplacone umowy zlecenia/o dzielo
    Od: "Maciek Zarzycki" <m...@p...com>

    sa kosztem uzyskania przychodu dla
    zleceniodawcy w podatku dochodowym
    od osob prawnych czy tez nie sa,
    gdzie znalezc zrodla prawa,
    czy jesli nie sa to mam mozliwosc (obowiazek)
    aktywowac roznice z tyt. podatku odroczonego
    (chodzi ciagle o rok 2001)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2002-02-14 12:50:14
    Temat: Re: Niewyplacone umowy zlecenia/o dzielo
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 14 Feb 2002 09:28:22 +0100, "Maciek Zarzycki"
    <m...@p...com> wrote:

    >sa kosztem uzyskania przychodu dla
    >zleceniodawcy w podatku dochodowym
    >od osob prawnych czy tez nie sa,

    Nie są

    >gdzie znalezc zrodla prawa,

    art 16 ust 1 pkt 57 updp

    >czy jesli nie sa to mam mozliwosc (obowiazek)
    >aktywowac roznice z tyt. podatku odroczonego
    >(chodzi ciagle o rok 2001)

    W sprawozdaniu za 2001 możliwość, następne lata obowiązek.

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-02-14 13:22:48
    Od: "Maciek Zarzycki" <m...@p...com>

    dzieki,