  • Data: 2002-10-23 10:18:22
    Temat: Niezapłacony podatek
    Od: "RIDDLER" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem na tej grupie po raz pierwszy i nie bardzo wiem czy dobrze trafilem.

    Mam nastepujacy problem.

    W 97 roku byl do zaplaty podatek drogowy.Nie zostala zaplacona zadna z 2
    rat.Teraz moje pytanie jest nastepujace,czy istnieje jakis przepis, ktory
    stanowi, ze niezaplacone rachunki po jakims czasie(jakim) ulegaja
    przedawnieniu?

    Jezeli tak to czy jezeli urzad skarbowy nie odzywal sie przez te 5 lat moze
    jeszcze rzadac zaplaty tego podatku wraz z odsetkami?

    Dzieki za pomoc
    RIDDLER