  • 1. Data: 2002-06-18 09:22:29
    Temat: Niezużyta miejscówka: KUP ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Witam z pytaniem:
    Nabyłem sobie bilet na pociąg ekspresowy (miescówka) z przesiadkami
    na trasie. Ekspres odjechał beze mnie, z mojej "zasługi" :> więc
    pozostało mi nabyć miejscówkę na następny.
    Pytanie: czy sa powody kwestionowania miejscówki na 1. pociąg
    ("niezużytej") jako KUP, inaczej mówiąc czy należy wpisać
    ja do delegacji ? Przecież miałem szczery zamiar pojechania
    wcześniejszym pociągiem :] i nie można dopuścić żeby pół złotego
    VAT się zmarnowało ;> !

    Pozdrowienia, Gotfryd