  • 1. Data: 2006-04-29 11:18:30
    Temat: Nota korygujaca
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Czy jest jakis termin na przeslanie kontrahentowi noty korygujacej?
    Czy jest sens przesylac? - chodzi o to, ze mam pare faktur za uslugi reklamy
    w wyszukiwarkach ("boksy") - wystawione na moje imie i nazwisko (aczkolwiek
    z NIP-em - bez nazwy pod ktora prowadze DG. Czy "w razie czego" nie bedzie
    problemu z uzasadnieniem wrzucenia ich w koszty? (z VAT-u zwolnienie
    podmiotowe)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)