  • 1. Data: 2003-04-09 14:05:01
    Temat: Nota korygująca, a osoba nie prowadzaca dzialalnosci
    Od: "Przemek L" <p...@m...pl>

    Czy jest mozliwosc skorygowania danych nabywcy na fakturze VAT przez osobe
    nie prawadzaca dzialalnosci gospodarczej. Jezeli nie to czy sa jakies
    sposoby zmienic te dane. Faktura dotyczy roku poprzedniego.

    Przemek

  • 2. Data: 2003-04-09 19:39:32
    Od: "pawlacz" <p...@p...onet.pl>

    Musisz sie wczystać w rozporządzenie MF z 22-03-2002 do VAT, rozdział 10 §43
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-09 21:10:21
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "pawlacz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz sie wczystać w rozporządzenie MF z 22-03-2002 do VAT, rozdział 10
    §43
    > Pozdrawiam
    >
    > Użytkownik "Przemek L" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

    Ja myśle że możesz wystawić taką notę ( jesteś nabywcą towaru) tylko musisz
    ją dać do podpisu sprzedawcy.
    Wiola