  • 1. Data: 2002-08-05 07:31:18
    Temat: Nowa ulga - odsetkowa
    Od: <u...@p...onet.pl>

    Chcę zaciągnąć kredyt i kupić mieszkanie najchętniej do remontu, czy mogę
    skorzystać z nowej ulgi?

    Nowa ulga - odsetkowa - do 189 tys. zł
    Ulga odliczana od dochodu. Dzięki tej uldze podatnik może odliczyć od dochodu
    wydatki poniesione na spłatę odsetek od kredytów zaciągniętych na:
    budowę budynku mieszkalnego;
    wniesienie wkładu budowlanego lub mieszkaniowego do spółdzielni mieszkaniowej
    na nabycie prawa do nowo budowanego budynku mieszkalnego albo lokalu w takim
    budynku;
    zakup nowo wybudowanego domu lub mieszkania w takim domu od gminy albo od
    developera, który wybudował ten budynek w ramach wykonywanej przez siebie
    działalności gospodarczej;
    nadbudowę lub rozbudowę budynku na cele mieszkalne, w wyniku której w jego
    obrębie powstanie samodzielne mieszkanie;
    przekształcenie obiektu niemieszkalnego w mieszkalny.

    Czy ta ulga dotyczy tylko zakupu mieszkań nowowybudowanych?
    Dzięki za pomoc, Ula

  • 2. Data: 2002-08-05 20:50:08
    Temat: Re: Nowa ulga - odsetkowa
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    > przekształcenie obiektu niemieszkalnego w mieszkalny.
    >
    > Czy ta ulga dotyczy tylko zakupu mieszkań nowowybudowanych?

    Tak, przecież właśnie cytujesz "nowo wybudowanego"
    Polecam też moje FAQ-dział "inne"

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497