  • 1. Data: 2002-08-04 12:59:54
    Temat: Można olac Fundusz Emerytalny?
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Hej!

    Czy ja mógłbym zrezygnować z wplacania kasy na Fundusz Emerytalny II
    filar???

    Kasa pracuje na gryzipiórków, i panienki od ciastek i kawy, a ja mógłbym
    sobie wsadzić na lokatę i lepiej bym na tym wyszedl...

    13 % przez 2 lata mi wyrobili....

    to w Banku na a'vista mialbym lepiej....

    Pozdro....

  • 2. Data: 2002-08-05 05:20:11
    Temat: Re: Można olac Fundusz Emerytalny?
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:aij8g3$o7g$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Kasa pracuje na gryzipiórków, i panienki od ciastek i kawy, a ja mógłbym
    > sobie wsadzić na lokatę i lepiej bym na tym wyszedl...

    niestety szybko byś nie wuyszedł ;-))) tzn. płacić niestety trzeba ;-(((
    podobnie zresztą ma się sprawa z ZUS - biorąc pod uwagę stawkę średnio
    zarabiającą osobę stać by było na odkładanie na emeryturę + dobre
    ubezpieczenie zdrowotne - a tak bulisz, a do lekarza i tak musisz chodzić
    prywatnie, bo nie masz czasu stać w kolejkach - wot socja... tfu mamy
    przecież kapitalizm

    --
    A.S.

  • 3. Data: 2002-08-05 21:06:20
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jerzy Skrzypczyński <j...@x...wp.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:aij8g3$o7g$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > sobie wsadzić na lokatę i lepiej bym na tym wyszedl...
    >
    > 13 % przez 2 lata mi wyrobili....
    >
    > to w Banku na a'vista mialbym lepiej....

    Przecież płacisz te kase do ZUS a ZUS przekazuje im. Obowiązkowe płacenie do
    ZUS jest przeciez. Możesz zmienić tylko OFE ale to nic nie da.
    Tak własnie nas wszystkich wyp.....li, nie pierwszy raz zresztą

    WS

  • 4. Data: 2002-08-06 06:16:17
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    K...wa!!!!!

    CH...j mnie strzela jak pomyśle o tym co za banda je...anych złodziei i
    cwaniaczków ustala takie ch....owe prawa!!!!!!

    Co za pop.....ony kraj!!!!!!!!!!!

    I to wszystkożeby paru prezesów i sekretarek-cichodajek miało więcej
    kasy....

    Nie ma sprawiedliwości w tym kraju......

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aimp7i$8jm$1@sunsite.icm.edu.pl...

  • 5. Data: 2002-08-08 09:13:20
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497
> [...]
    >
    > I to wszystkożeby paru prezesów i sekretarek-cichodajek miało więcej
    > kasy....
    >
    > Nie ma sprawiedliwości w tym kraju......

    Co zostało udowodnione wielokrotnie na tym forum. Można albo wyjechać np do
    USA albo żyć jakoś sobie radzić i myśleć jak najmniej o tym g...wnie.
    Zagraj w Quake albo cóś to trochę przejdzie

    WS