  • 1. Data: 2003-12-07 18:51:57
    Temat: Nowe formularze NIP
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Czy trzeba składać korektę formularzy NIP..., podobno przy zmianie dowodu
    osobistego nalezy to zgłosić do urzędu skarbowego. Czy to jest prawda?

  • 2. Data: 2003-12-07 19:03:19
    Temat: Re: Nowe formularze NIP
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "M" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy trzeba składać korektę formularzy NIP..., podobno przy zmianie dowodu
    > osobistego nalezy to zgłosić do urzędu skarbowego. Czy to jest prawda?

    Było parę dni temu, albo tu, albo na pl.soc.prawo
    poszukaj

  • 3. Data: 2003-12-07 20:43:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Dec 2003, M wrote:

    >+ Czy trzeba składać korektę formularzy NIP..., podobno przy zmianie dowodu
    >+ osobistego nalezy to zgłosić do urzędu skarbowego. Czy to jest prawda?

    Tak. Nawet Rzecznik się pofatygował z pismem do TK, bo USy zaczęły ten
    wymóg egzekwować (czytaj: wzywać celem zapłacenia mandatu "za
    niedopełnienie")
    Było w GP, przejrzyj publicznie dostępne archiwum... A na grupie
    też było (z podstawą prawną).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-12-07 21:51:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Prawda. Masz obowiązek dokonania zgłoszenia każdej danej zawartej w
    formularzu NIP. Jest tam numer dowodu osobistego, więc też musisz. Nie
    pytaj mnie po co im ten numer dowodu, bo nie mam zielonego pojęcia. Może
    ktoś wie?