  • 1. Data: 2007-02-11 12:16:21
    Temat: Numer NIP a miejsce zamieszkania
    Od: fafa <pfafara@[WYTNIJ_TO]tlen.pl>

    Witam

    Nadszedł czas pójścia do pracy i związane z tym zapotrzebowania na numer
    NIP :) Wypełniam formularz i ciekawi mnie jedno pole:

    Adres miejsca zamieszkania - na podstawie tego adresu określa się
    właściwośc naczelnika urzędu skarbowego w sprawach ewidencji.

    Jestem zamelodwany jeszcze u rodzicow w Kielcach ale mieszkam juz na
    stale w Warszawie. gdzie mam zlozyc wniosek NIP-3? w Kielcach czy w
    Warszawie?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2007-02-11 15:35:15
    Temat: Re: Numer NIP a miejsce zamieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "fafa" <pfafara@[WYTNIJ_TO]tlen.pl> wrote in message
> [...]
    > w Warszawie. gdzie mam zlozyc wniosek NIP-3? w Kielcach czy w Warszawie?

    w warszawie. US nie interesuje gdzie jesteś zameldowany tylko gdzie
    mieszkasz. Kogo innego może co najwyże4j zaintersować fakt niezameldowania
    się.
    Daj ten nip-3 pracodawcy niech wyśle w kopercie ze swoją pieczątką, bo
    inaczej odbijesz się z niczym w US jak sam to zaniesiesz.
    Nip przyjdzie pocztą do domu.

  • 3. Data: 2007-02-19 07:42:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Feb 2007, fafa wrote:

    > Adres miejsca zamieszkania

    To nie do Ciebie, ale "tfurcy" tego napisu...
    Łamanie ustawy o języku polskim w aktach rangi rozporządzenia
    jest niekonstytucyjne :>
    (hint: adres określa MIEJSCE :) więc "adres zamieszkania").

    A miejsce swoją drogą :) - tam gdzie się mieszka, żeby uboczne cyrki
    nie wyszły.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-02-19 14:10:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > (hint: adres określa MIEJSCE :) więc "adres zamieszkania").
    >
    > A miejsce swoją drogą :) - tam gdzie się mieszka, żeby uboczne cyrki

    No dobra:
    a) poszedłem po najmniejszej linii oporu
    b) poszedłem po linii najmniejszego oporu

    ?

  • 5. Data: 2007-02-19 14:44:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Feb 2007, witek wrote:

    > No dobra:
    > a) poszedłem po najmniejszej linii oporu

    A nie wiem jak się małość linii liczy :), ale zdanie stwierdza fakt
    że szuał oporu i wybrał "najmniejszą" linię z tych gdzie opór był :|

    > b) poszedłem po linii najmniejszego oporu

    To zaś ma fizyczny sens :)

    > ?

    ?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-02-19 15:39:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A nie wiem jak się małość linii liczy :), ale zdanie stwierdza fakt
    > że szuał oporu i wybrał "najmniejszą" linię z tych gdzie opór był :|

    > To zaś ma fizyczny sens :)

    Bingo.

  • 7. Data: 2007-02-19 22:04:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Feb 2007, witek wrote:

    > Bingo.

    A co to miało do poprzedniego postu?
    Przecież czepiałem się konstrukcji "masło maślane" (w formularzu).
    "miejsce miejsca zamieszkania" jest coś mało po polsku wyrażone.
    W każdym razie mniej, niż moje posty ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-02-20 02:57:55
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A co to miało do poprzedniego postu?
    > Przecież czepiałem się konstrukcji "masło maślane" (w formularzu).
    > "miejsce miejsca zamieszkania" jest coś mało po polsku wyrażone.
    > W każdym razie mniej, niż moje posty ;)

    to, że najmniejsza linia oporu jest tak samo popularnym błedem jak adres
    miejsca zamieszkania.
    Z innych ciekawszych to przechodzenie przy świetle a nie na świetle, no
    tradycyjny h.. przez samo h.

  • 9. Data: 2007-02-20 08:43:58
    Temat: OT, było: Numer NIP...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Feb 2007, witek wrote:

    > to, że najmniejsza linia oporu jest tak samo popularnym błedem jak adres
    > miejsca zamieszkania.

    A! Widzisz, to ze statystyki się dokształcę :)
    BTW: z tego co widziałem aktualne słowniki zmieniły "tradycyjne"
    słownictwo... znaczy dopuszczają formy oboczne.

    pzdr, Gotfryd