  • 1. Data: 2007-02-11 12:21:12
    Temat: Wypełnienie PITu-37 [praktykantka]
    Od: Ravel <r...@i...net.pl>

    Witam

    Jestem uczennicą i obecnie uczę się w szkole zawodowej, dodatkowo jestm
    na praktykach, na podstawie PITu-11/8B wynika że przychód z 2006 roku to
    389,86 a koszty uzyskania przychodu to 409,00 natomiast składka na
    ubezpieczenie społeczne to 72,96 i to jedyne informacje z PITu-11 oraz
    jedyne dochody za 2006r, prosze o pomoc w wypełnieniu PITu-37. Gdy
    używam programu Jupiter 2006 program wpisuje 0,00 w kolumnie 87.
    [składka na ubezpieczenie społeczne] a nie tak jak na PIT-11 - 72,96 i
    różnice DO ZAPLATY/ DO ZWROTU wychodzą na 0,00 dlaczego to tak własnie
    wygląda?
    Proszę o Pomoc!

    Dziękuję
    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2007-02-11 12:28:37
    Temat: Re: Wypełnienie PITu-37 [praktykantka]
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ravel" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > [składka na ubezpieczenie społeczne] a nie tak jak na PIT-11 - 72,96 i
    > różnice DO ZAPLATY/ DO ZWROTU wychodzą na 0,00 dlaczego to tak własnie

    A jaka chialas kwote do zaplaty/zwrotu?
    Pewnie nei mialas odprowadzanych zaliczek, to i zadna kasa Ci sie nie
    nalezy. Skoro tez nie ma dochodu (koszty wyzsze od przychodu) to i skladek
    nie ma od czego odliczyc!

    Pozdrawiam
    SDD