  • 1. Data: 2003-09-30 20:12:47
    Temat: Numeracja FV.
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm>

    Posprzeczalem sie ze znajomym. Ja obstawiam, ze numeracje FV mozna zaczac
    od dowolnego numeru, on, ze od numeru 1. Kto ma racje?

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2003-09-30 22:05:04
    Temat: Re: Numeracja FV.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Sep 2003 22:12:47 +0200, Tomasz Kałużny
    <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> zakodował:

    >Posprzeczalem sie ze znajomym. Ja obstawiam, ze numeracje FV mozna zaczac
    >od dowolnego numeru, on, ze od numeru 1. Kto ma racje?

    Numeracja nie musi być od 1. Możesz zacząć np. od 2003000001. Ważne,
    żeby dalej była ciągła (ewentualnie na każdą lukę wyjaśnienie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775