  • 1. Data: 2003-09-30 19:50:34
    Temat: Deklaracje korygujące - jak wypełniać?
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    Posiadam nowego płatnika i w związku z ustaniem tytułu dobrowolnego ubezp.
    chorobowego z powodu zalegania, ze składkami muszę teraz dokonać korekty DRA
    za cały okres nieobjęty ubezpieczeniem chorobowym, za który opłacałem
    składki. No i właśnie zastanawiam się jak zaznaczyć, że dany DRA jest
    korygujący, a nie standardowy? Nie znalazłem takiej opcji w Płatniku - może
    trzeba nadać deklaracji kolejny numer 2 (błędna to nr 1) ? W starym płatniku
    była taka opcja "Zestaw korygujący" i sam nadawał numer 2 dla deklaracji.

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję.