  • 1. Data: 2005-02-10 18:15:34
    Temat: OC i KPiR
    Od: "vonnegut79" <v...@p...onet.pl>

    Hm tak się zastanawiam. Kupiłem autko - wrzuciłem je w EŚT bo mam DG i wiem,
    że mogę wrzucić OC w KPiR. Ale hmm nie wziąłem na OC faktury... A w ogóle
    powinienem ? Funkcjonuje coś takiego ? Czy wystarczy mi kwota na samym OC
    jako jego wartość ? A jeśli jest faktura to zapewne jest i VAT (nie
    zerowy;)) To mogę sobie taki VAT odliczyć, czy biorę wartość brutto jako
    netto i odliczam w KPiR ?

    THX za odpowiedzi. Przeglądałem archiwum, ale niestety nie znalazłem odp. na
    moje pytania.

    Pozdrawiam

    Vonn

  • 2. Data: 2005-02-14 12:35:38
    Temat: Re: OC i KPiR
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cug8dq$gt4$1@atlantis.news.tpi.pl>, vonnegut79 wrote:

> [...]
    > jako jego wartość ? A jeśli jest faktura to zapewne jest i VAT (nie
    > zerowy;)) To mogę sobie taki VAT odliczyć, czy biorę wartość brutto jako

    Powiedziano mi kiedys w Warcie ze ubezpieczenia VATu nie naliczaja. A
    dowodem ksiegowym niekoniecznie musi byc faktura. Wiec ja wliczam w
    KUP na podstawie samego dowodu OC.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl