  • 1. Data: 2002-05-14 11:35:53
    Temat: OFE i skladki
    Od: argh <a...@f...it>

    Prosilbym o udzielenie mi informacji na temat OFE.
    Przypuscmy, ze przystepuje do Funduszu, ale nie jestem zarejestrowany
    jako bezrobotny (jesli w gre wchodzilaby rejestracja to i tak bez prawa
    do zasilku). W zwiazku z powyzszym do Funduszu nie beda naplywac
    w chwili obecnej zadne skladki (o ile dobrze sie orientuje).
    Jak ta sytuacja wygladalby w przypadku umow o dzielo?
    Czy w takim przypadku mozliwe jest przystapienie do Funduszu?
    Przy okazji...
    Jak w sytuacji, gdy pracuje o umowy o dzielo (nie mam zarejestrowanej
    dzialalnosci gospodarczej i stalej pracy) wyglada sprawa ubezpieczenia w
    ZUS? Sam mam oplacac skladki? Jesli tak to jaka jest ich wysokosc?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    argh