  • 1. Data: 2002-12-06 09:33:58
    Temat: Obciążanie niedoborem remanentowym a VAT
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Obciążam osobę materialnie odpowiedzialną niedoborem ujawnionym w toku
    inwentaryzacji. Obciązenie następuje wg cen wyższych niż ceny zakupu. Wg
    mnie VATu się nie nalicza bo nie ma tu sprzedaży w rozumieniu ustawy,
    wydanie towaru nie nastąpiło. Jedak w jakieś starej książce spotkałem się z
    odmiennym zdaniem. Trochę mnie też niepokoi ta nadwyżka nad ceną zakupu.
    Bardzo byłbym wdzięczny za podesłanie namiarów na jakieś nowsze materiały.
    Własne zdanie też będzie mile widziane :)

    --
    /slawek.d/szczecin