  • 1. Data: 2002-08-22 07:52:14
    Temat: Obniżenie progu podatkowego - wspólne rozliczenie
    Od: "Keimak" <k...@p...fm>

    Witam,
    Chciałbym się rozliczać z podatku razem z żoną (wtedy nie wpadnę w drugi
    próg). Co mogę zrobić by pracodawca nie naliczał mi podatku wg większego
    progu (pieniadze te oczywiscie dostałbym na początku przyszłego roku ale po
    co czekać) - zgłosić coś do pracodawcy, do US?

    Miłego dnia,
    Keimak

  • 2. Data: 2002-08-22 07:53:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Keimak" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > próg). Co mogę zrobić by pracodawca nie naliczał mi podatku wg większego
    > progu (pieniadze te oczywiscie dostałbym na początku przyszłego roku ale

    Zgłosić sie do pracodawcy.
    Jak ma kumatych pracowników od naliczania wynagrodzeń to dadza Ci odpowiedni
    kwit do wypelnienia.
    A jak nie to musisz sam go stworzyc.

    Karol

  • 3. Data: 2002-08-22 07:59:31
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    po
    > co czekać) - zgłosić coś do pracodawcy, do US?

    Złożyć pracodawcy oświadczenie na podstawie art. 32 ust. 1a updof.
    Treść np. http://podatki.onet.pl/351,0,1011,1203,24,akty.html

    Pozdrawiam
    ---
    ChrisS
    Krzysztof Sudoł

  • 4. Data: 2002-08-22 08:11:14
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    > co czekać) - zgłosić coś do pracodawcy, do US?

    Złożyć pracodawcy oświadczenie na podstawie art. 32 ust. 1a updof.
    Treść _przepisów_ np. http://podatki.onet.pl/351,0,1011,1203,24,akty.html
    Sorry za poprzednią niejasność.

    Pozdrawiam
    ---
    ChrisS
    Krzysztof Sudoł

  • 5. Data: 2002-08-22 08:45:39
    Od: "Keimak" <k...@p...fm>

    Dzięki

    p.s. Podejrzewam że moja pani od płac jest średnio kumata ;-)

    Keimak