  • 1. Data: 2018-02-11 20:54:14
    Temat: Obowiązek wysyłania plików JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu opisywałem jakie trudności mogą stać na drodze
    mikro-firmom w związku z nowym obowiązkiem wysyłania plików
    JPK do MF począwszy od danych za styczeń 2018.
    Oczywiście najprostrzym sposobem jest zlecenie
    tego obowiązku biurom rachunkowym za dodatkową opłatą
    ale jak ktoś chce sam to co ?
    Pisałem nawet w tej sprawie do MF, że to po ich stronie
    powinno leżeć opracowanie prostej aplikacji do wspomagania
    tego procederu. I o dziwo jest !!!. MF opublikowało na swej
    stronie taką aplikację do pobrania.
    Co prawda jeszcze jej nie sprawdziłem jak działa ale sam
    fakt, że MF wyszło naprzeciw oczekiwaniom, to juz coś.
    Dla leniwych podaję poniżej link do odpowiedniej strony
    Ciekawe jaką będziecie mieli opinię o tej aplikacji, bo
    ponoś jest przyjazna. Zobaczymy ...

    http://www.finanse.mf.gov.pl/pp/jpk

    ---
    Ta wiadomosc e-mail zostala sprawdzona pod katem wirusow przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

REKLAMA