  • 1. Data: 2002-02-22 10:20:39
    Temat: Od kiedy mozna rozliczac ulge remontowa?
    Od: "MateuszK" <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie - podpisalem z deweloperem umowe o wybudowanie i sprzedaz
    lokalu, mieszkanie odebralem (na podstawie protokolu przekazania mieszkania)
    i chcialby odliczac wydatki poniesione na modernizacje w ramach ulgi
    remontowej (NIE budowalnej, ktora juz wykorzystalem) - czy moge? i na co sie
    powolac? czy sam protokol przekazania mieszkania jest wystarczajaca podstawa
    do takiego odliczenia? a moze tez fakt placenia czynszu i oplat
    eksploatacyjnych?

    pozdrowienia
    MateuszK

  • 2. Data: 2002-02-22 11:26:28
    Temat: Re: Od kiedy mozna rozliczac ulge remontowa?
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "MateuszK" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podstawa
    | do takiego odliczenia? a moze tez fakt placenia czynszu i oplat

    Najlepiej wykonaj telefon do US. Mnie powiedzieli (US W-wa Bemowo), że
    wydatki w miesiąc po dacie aktu not. mozna zaliczyć do remontowej a do tego
    czasu to co nie jest w standardzie wykonczenia do dużej ulgi budowlanej.

    A limit ulgi budowlanej na ten rok został powiększony do 189000 zł, więc
    może Ci wystarczy.

  • 3. Data: 2002-02-24 16:37:34
    Od: "Benek" <r...@i...pl>

    Wystarczy protokol przekazania mieszkania. Na drugi dzien od daty
    przekazania mozna rozliczac wydatki w ramach ulgi remontowej.
    Przynajmniej tak twierdzi "moj" US... ale jak wiadomo: ile US-ów - tyle
    roznych interpretacji... :-)))

    Robert

  • 4. Data: 2002-02-25 09:43:45
    Od: "MateuszK" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Benek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekazania mozna rozliczac wydatki w ramach ulgi remontowej.
    > Przynajmniej tak twierdzi "moj" US... ale jak wiadomo: ile US-ów - tyle

    No wlasnie - ja sie informowlem telefonicznie pol roku temu i to wystarczalo
    (moglem sie zwrocic pisemnie :-( ale nie zrobilem tego) - teraz US twierdzi
    ze tak nie mozna :-( - szukam jakiegos umocowania prawnego i nie moge nic
    znalezc

    Mateusz