  • 1. Data: 2003-09-29 06:51:35
    Temat: Odliczenia na kształcenie w szkołach wyższych w 2004
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl>

    Witam!

    Czy w 2004 roku będzie można odpisywać od podatku wydatki na kształcenie w szkołach
    wyższych czy też 2003 jest ostatnim rokiem kiedy można to robić?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2003-09-29 07:09:07
    Temat: Re: Odliczenia na kształcenie w szkołach wyższych w 2
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    > wyższych czy też 2003 jest ostatnim rokiem kiedy można to robić?

    Ta ulga ma być zlikwidowana.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-09-29 10:13:14
    Temat: Odliczenia na na wydatki na zakup przyrządów i pomocy naukowych w 2004
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl>

    > Ta ulga ma być zlikwidowana.

    Dzięki za info. Może orientujesz się, czy w 2004 zostanie utrzymana ulga na wydatki
    na
    zakup przyrządów i pomocy naukowych?

    Ponadto, zakupiłem ostatnio sprzęt klasyfikujący się jako pomoc naukową, ale posiadam
    tylko paragon. Czy aby odliczyć od podatku poniesione wydatki, muszę prosić przy
    zakupie o
    wystawienie faktury?

    Pozdrawiam
    BM

  • 4. Data: 2003-09-29 10:59:14
    Temat: Re: Odliczenia na na wydatki na zakup przyrządów i pomocy nauko...
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    posiadam
    > tylko paragon. Czy aby odliczyć od podatku poniesione wydatki, muszę prosić przy

    Ta ulga też niestety ma przestać istnieć.
    Faktura jest konieczna, paragon nie wystarczy.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>