  • 1. Data: 2013-01-01 13:50:33
    Temat: Odliczenie Vat-u od materiałow budowlanych
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Podobno jakiś wniosek trzeba do US czy MF wysłać z rachunkami.
    Wysyła się kserokopie, czy oryginały?
    Nie wiem jak sie za to zabrać, a chciałabym w tym tygodniu sporzadzić
    PIT-a i odliczyć ten Vat i ulgę internetową.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-01-07 10:20:18
    Temat: Re: Odliczenie Vat-u od materiałow budowlanych
    Od: loger <l...@h...homelinux.net>

    On 01.01.2013 13:50, Animka wrote:

    > Podobno jakiś wniosek trzeba do US czy MF wysłać z rachunkami.
    > Wysyła się kserokopie, czy oryginały?
    > Nie wiem jak sie za to zabrać, a chciałabym w tym tygodniu sporzadzić
    > PIT-a i odliczyć ten Vat i ulgę internetową.

    VAT za MB nie ma nic wspolnego z podatkami osobistymi, pitem rocznym itp.
    Idz do US, powiedza ci wszystko. Dostaniesz druk VZM1 i objasnienia.
    Dla nich to rutyna.
    Daje sie kopie.