  • 1. Data: 2012-12-31 11:12:24
    Temat: odliczenia niepełnego zdrowotnego
    Od: p...@g...com

    Witam,
    jak wygląda sprawa gdy np puszcze zdrowotne jedno czy dwa w wysokości zamiast pełnej
    to tej odliczalnej czyli 219,19. Czy mogę wówczas ją odliczyc od podatku mimo ze ni
    eposzla pelna skladka ?

    Prosze o szybką odpowiedz.

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2012-12-31 19:27:57
    Temat: Re: odliczenia niepełnego zdrowotnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Dec 2012, p...@g...com wrote:

> [...]
    > zamiast pełnej to tej odliczalnej czyli 219,19.
    > Czy mogę wówczas ją odliczyc od podatku mimo ze ni eposzla pelna skladka ?

    Tam jest:
    1. opłaconej
    2. zgodnie z przepisami
    3. nie może przekraczać 7,5% podstawy

    IMO oczywiście można odliczyć stosowną część *opłaconej* składki.
    Do limitu składki należnej.

    pzdr, Gotfryd