  • 1. Data: 2007-04-10 20:14:25
    Temat: Odliczenie od podatku VATu za materiały budowlane…
    Od: "MW" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Odliczenie od podatku VATu za materiały budowlane&#8230;

    Wykańczam dom, który kupiłam w stanie surowym od dewelopera i mam faktury
    zakupu i na niektóre materiały jest VAT 22% a wcześniej być może był 7% - i
    wówczas chyba mam prawo do odliczenia tego od podatku &#8211; zgadza się?

    Tylko jeszcze kwestia skąd dowiedzieć się jaki był wcześniej podatek na dany
    towar? Jak zrobić takie zestawienie, jakiś specjalny PIT? Może jakiś program?

    Może jakaś strona www o tym?

  • 2. Data: 2007-04-10 20:28:49
    Temat: Re: Odliczenie od podatku VATu za materiały budowlane&#8230;
    Od: "rolins" <r...@t...pl>

    mozna powiezyc sprawe ksiegowemu... za 50PLN masz sprawe zalatwiona

  • 3. Data: 2007-04-11 05:11:30
    Od: k...@w...pl

    On 10 Kwi, 22:14, "MW" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > towar? Jak zrobić takie zestawienie, jakiś specjalny PIT? Może jakiś program?

    Proszę
    http://www.castorama.pl/castorama/materialy-do-pobra
    nia.html

  • 4. Data: 2007-04-11 06:44:06
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "MW" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wówczas chyba mam prawo do odliczenia tego od podatku &#8211; zgadza się?

    Dom już jest oddany do użytku?
    Jeśli tak, to czy jesteś pewna, że za remont i modernizację można różnicę
    VAT odliczać?

  • 5. Data: 2007-04-11 07:00:54
    Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid>

    Dnia 4/11/2007 8:44 AM, Cavallino napisał(a):

    > Jeśli tak, to czy jesteś pewna, że za remont i modernizację można różnicę
    > VAT odliczać?
    Można.
    MS

    --