  • 1. Data: 2010-02-07 13:32:58
    Temat: Odliczenie odsetek od kredytu
    Od: "marionek77" <marionek77 (ciach) @gmail.com>

    Witam,

    Mam dylemat dotyczący ulgi odsetkowej, przyznam szczerze, że trochę
    zaniedbałem temat w kwestii mojego kredytu hipotecznego.

    W 2001 kupiłem nowe mieszkanie od developera na kredyt w BOSiu. W
    rozliczeniach PIT 37 za lata 2001-2005 koszystałem z odliczeń tego zakupu
    (ulga mieszkaniowa). W rozliczeniu za rok 2005 odliczyłem ostatnią kwotę.

    W połowie 2005 roku zaciągnałem w GE kredyt konsolidacyjny, którym spłaciłem
    kredyt w BOSiu i kredyt samochodowy. Od tego czasu cały czas płacę raty do
    GE (BPH aktualnie).

    Czy w rozliczeniu za rok 2009 mógłbym odliczyć odsetki zapłacone na rzecz
    GE? Nie znam się na tym kompletnie i liczę na podpowiedź kogoś bardziej
    obeznanego w tych sprawach.

    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
    Mariusz