  • 1. Data: 2002-02-26 08:01:22
    Temat: Odliczenie zakupu komputera.
    Od: "Kecaj" <jz3944@poczta{nospamik}.onet.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów.
    I mam pytanie (pewnie już to było na grupie wielokrotnie), ale czy moge
    odliczyc zakup podzespolow komputerowych (glownie chodzi mi o monitor, dyski
    twarde)
    Nadmieniam, że mam na ten sprzet faktury, a ponadto pracuje w jednej z firm
    budzetowych jako kierownik dzialu informatyki. Czy musze w takim razie miec
    jakies zaswiadczenie z pracy o wykonywanej funkcji??? Pytam się dlatego, ze
    znajomi moi maja rozne opinie na ten temat i twierdza ze przepisy sa bardzo
    niejasne, a ja z kolei moze i na dyskach sie znam, to na podatkach wcale ;-)

    Pozdrawiam
    Kecaj

  • 2. Data: 2002-02-26 11:17:42
    Temat: Re: Odliczenie zakupu komputera.
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Użytkownik Kecaj <jz3944@poczta{nospamik}.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > I mam pytanie (pewnie już to było na grupie wielokrotnie), ale czy moge
    > odliczyc zakup podzespolow komputerowych (glownie chodzi mi o monitor,

    Witam
    od 3 lat rozliczamy sie z mezem z zakupow m.in.na komputer i inne pomoce i
    takie zaswiadczenie nie bylo jak dotad potrzebne. Jeszcze nas nie sprawdzali
    moze tylko wtedy przy kontroli naszego PIT-u beda chcieli takowe
    zaswiadczenie? Czas pokaze a na razie, oczywiscie to moja prywatna opinia,
    to sie tym raczej nie przejmuj i odliczaj jezeli cos masz do odliczenia.
    Pozdrowienia
    basia

  • 3. Data: 2002-02-26 18:05:10
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    Odliczyc mozesz jesli sluzy Ci on do pracy. Jesli masz dostep do LEX`a to
    poszperaj, jest gdzies rozporzadzenie ministra z wykazem zawodow, ktorym
    komputer sluzy do pracy. Smieszne ale prawdziwe :))

    Krzysiek