  • 1. Data: 2003-08-22 12:41:34
    Temat: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci - cd
    Od: "WoLF" <d...@p...fm>

    Jak juz pisałem kilka dni temu, UM Siedlce nie przyjął mojego zgloszenia DG.
    Dlatego ze na ich terytorium jestem zameldowany tylko tymczasowo na 3 lata -
    moje zgloszenie przesłali na adres Urzędu gdzie jestem zameldowany na stałe.
    Czyli 500 km od miejsca gdzie teraz mieszkam.

    Czy oznaczać to bedzie że bieżące sprawy podatkowe i ZUS-owe będę załatwiał
    jeżdżąc 500 km ?

    Bo jak pamietam to kopię wydanego zaswiadczenia dostanie US i ZUS wlasciwe
    terytorialnie dla Urzedu który to zaświadczenie wyda.

    Mam tam jechac i próbować zgłosić tym US i ZUS ze chce się rozliczac w
    faktycznym miejscu zamieszkiwania i prowadzenia działalności, czy to ma
    szanse powodzenia ?

    --
    Wolinski Filip

  • 2. Data: 2003-08-23 08:55:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, WoLF wrote:

> [...]
    >+
    >+ Czy oznaczać to bedzie że bieżące sprawy podatkowe i ZUS-owe będę załatwiał

    IMHO - "właściwe" są urzędy dotyczące miejsca *zamieszkania* oraz
    prowadzenia DG.

    >+ Bo jak pamietam to kopię wydanego zaswiadczenia dostanie US i ZUS wlasciwe
    >+ terytorialnie dla Urzedu który to zaświadczenie wyda.

    A to cię nie wzrusza :>
    *Ty* się zgłaszasz do "właściwych" US, najwyżej tym "niewłaściwym"
    wyślesz odpowiedź że cię tam nie ma :)
    Przyznam że nie wiem jak z ZUSem !

    >+ Mam tam jechac i próbować zgłosić tym US i ZUS ze chce się rozliczac w
    >+ faktycznym miejscu zamieszkiwania i prowadzenia działalności,

    Ja *myślę* że nie :)
    Może ktoś mnie skomentuje ;)

    pozdrowienia, Gotfryd