  • 1. Data: 2004-04-03 22:13:11
    Temat: Typowanie do kontroli skarbowej
    Od: "WW" <a...@e...pl>

    hej
    czy ktos wie na jakiej zasadzie odbywa sie typowanie podatnika? AFAIK urzedy
    skarbowe nie dysponuja odpowiednimi narzedziami informatycznymi
    okreslajacymi potencjalnych kandydatow na podstawie spojnosci rozliczen itd.
    wiec jak? na "widzimisie? recznie szukaja? :)

    thx

  • 2. Data: 2004-04-03 22:59:02
    Temat: Odp: Typowanie do kontroli skarbowej
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik WW <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c4nd5q$sp2$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    itd.
    > wiec jak? na "widzimisie? recznie szukaja? :)

    Jak dobrze mieć sąsiada, on zawsze Ci pomoże, doniesie na Ciebie...

  • 3. Data: 2004-04-04 18:23:36
    Temat: Re: Typowanie do kontroli skarbowej
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Jak dobrze mieć sąsiada, on zawsze Ci pomoże, doniesie na Ciebie...

    Nikoniecznie. W moim us jest jakaś tam pani, która zajmuje się rozliczeniami
    jednoosobowych firm zaczynających się na a a konczących np. na h. I to ona
    wybiera sobie firmy z tego zakresu, które mają być skontrolowane.
    Kierowniczka określa ile firm od tej osoby ma być a ona sama ustala kto i
    kiedy. No ale do tego kontrolerom dochodzi kontrolowanie m.in donosów więc
    wytypowany klient może się kontroli nie doczekać.a na przyszły rok to już
    jest inna lista :).
    Tak to było w 2001r. Byłem w kolejce no ale sie nie doczekałem.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2004-04-05 02:41:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004, WW wrote:

    >+ hej
    >+ czy ktos wie na jakiej zasadzie odbywa sie typowanie podatnika?

    No, podatnik popełnia na jednej deklaracji błędy "w obie strony"
    po czym tak skorygowaną deklarację koryguje na niekorzyść Skarbu... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, "tak, to ja, ale tylko VAT" :))