  • 1. Data: 2002-06-17 20:30:16
    Temat: podatki i vat - jak uciec
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Czesc,

    Od jakiegos czasu interesuje sie mozliwosciami ucieczki od podatku
    dochodowego. Temat juz sobie dosc mocno rozpoznalem. Mozliwosci w tym
    kierunku jest wiele.
    Ale wydaje mi sie ze ucieczka przed VATem jest niemozliwa.
    Czy faktycznie ustawodawca popisal sie tu dobra skutecznoscia? Czy tez sa
    "furtki" przez ktore mozna sobie zrobic koszty rowniez na VAT?
    Czy jest na tej grupie ktos oblatany w tych tematach?

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz zyjmy chwila

  • 2. Data: 2002-06-18 12:18:52
    Temat: Odp: podatki i vat - jak uciec
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik mops <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aelh3s$b9p$...@n...tpi.pl...
    > Czesc,
    >
    > Od jakiegos czasu interesuje sie mozliwosciami ucieczki od podatku
    > dochodowego. Temat juz sobie dosc mocno rozpoznalem. Mozliwosci w tym
    > kierunku jest wiele.

    Jakie masz na myśli?

    Smerf

  • 3. Data: 2002-06-19 21:56:41
    Temat: Re: podatki i vat - jak uciec
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Smerf <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aep8h5$7e0$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik mops <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aelh3s$b9p$...@n...tpi.pl...

    > Jakie masz na myśli?
    >
    > Smerf

    O tak, bardzo nas to interesuje :)) Jak najszerzej prosimy.
    Ja sposobów na VAT nie znam, i nie znam nikogo kto zna.

    WS

  • 4. Data: 2002-06-19 22:25:58
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aequr1$6la$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > O tak, bardzo nas to interesuje :)) Jak najszerzej prosimy.
    > Ja sposobów na VAT nie znam, i nie znam nikogo kto zna.

    Ten któremu wydawało się, że zna to chyba siedzi :-)
    Ale poczekamy jaki będzie wyrok w sądzie.
    Jeden z efektów jego (?) działalności to zapowiedź likwidacji "zwolnienia" z
    VAT jakichś szkół zawodowych (albo warsztatów szkolnych).

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-21 10:34:18
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) <s...@i...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:aequr1> O tak, bardzo nas to interesuje :)) Jak
    najszerzej prosimy.
    > Ja sposobów na VAT nie znam, i nie znam nikogo kto zna.

    Ale mi chodzi o dochodowy.

    Może zrobimy listę sposobów (legalnych i ewentualnie nielegalnych) jak
    unikać jego płacenia

    Smerf