  • 1. Data: 2002-06-17 17:17:09
    Temat: zmiana we wpisie do ewidencji dz.gosp.
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy musze dokonac aktualizacji NIP-1 i VAT-R, oraz Regon w zwiazku ze zmiana
    ( dodanie nowego rodzaju dzialalnosci ) we wpisie do ewidencji dz.gosp.
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-06-18 06:58:29
    Temat: Re: zmiana we wpisie do ewidencji dz.gosp.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 17 Jun 2002 19:17:09 +0200), "Kinga"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Czy musze dokonac aktualizacji NIP-1 i VAT-R, oraz Regon w zwiazku ze zmiana
    >( dodanie nowego rodzaju dzialalnosci ) we wpisie do ewidencji dz.gosp.

    Nie, Nie, Tak

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-06-18 07:47:26
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > Nie, Nie, Tak

    A co taka zmiana w Regonie da jezeli nie jest to zmiana przewazajacego
    rodzaju dzialalnosci?

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-18 08:11:24
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
    .

    > Nie, Nie, Tak
    >
    > Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Co za zwięzłość:)
    Chyba, że uległ zmianie podstawowy charakter działalności. Wtedy NIP-1
    powinien być. A jak nie to tylko do Urzędu Statystycznego.

    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 5. Data: 2002-06-18 09:23:38
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chyba, że uległ zmianie podstawowy charakter działalności. Wtedy NIP-1
    > powinien być. A jak nie to tylko do Urzędu Statystycznego.

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    pozdrawiam Kinga

  • 7. Data: 2002-06-18 18:49:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 18 Jun 2002 09:47:26 +0200), "Karol"
    <a...@b...com> był(a) napisał(a):

    >zmiana
    >A co taka zmiana w Regonie da jezeli nie jest to zmiana przewazajacego
    >rodzaju dzialalnosci?

    Nie wiem co da. Chcą kserokopię, więc może im potrzeba?
    Poza tym -- nigdzie nie było, że nie jest to zmiana przeważającego
    rodzaju (w Regonie są trzy, więc nawet jak nie zmienia głównej, to
    może dodaje nową drugą?)

  • 6. Data: 2002-06-18 18:49:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 18 Jun 2002 10:11:24 +0200), "Wojciech
    Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Co za zwięzłość:)

    Spać mi sie chciało... Już nadrabiam :-)

    >Chyba, że uległ zmianie podstawowy charakter działalności. Wtedy NIP-1
    >powinien być.

    Uups... Człowiek się uczy całe życie...

  • 8. Data: 2002-06-18 20:33:58
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze g...@p...onet.pl:

    > Witam
    > Czy musze dokonac aktualizacji NIP-1 i VAT-R, oraz Regon w zwiazku ze
    > zmiana ( dodanie nowego rodzaju dzialalnosci ) we wpisie do ewidencji
    > dz.gosp. pozdrawiam Agnieszka

    Tylko nip-1, ksero nowego zaświadczenia i regon.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex