  • 1. Data: 2003-05-06 16:46:29
    Temat: stałe łącze?
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Cześć,

    Założyłem je z myślą o DG, ale oczywiście korzystam również poza nią (ten
    sam dom). Czy mogę wpisać całą opłatę miesięczną w koszty uzyskania
    przychodu? Po kilku minutach googlowania jednak nie wiem...

    Profil: sprzedaż wysyłkowa, usługi internetowe...

    pozdrawiam serdecznie,
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 2. Data: 2003-05-06 20:24:54
    Temat: Re: stałe łącze?
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przychodu? Po kilku minutach googlowania jednak nie wiem...
    >
    > Profil: sprzedaż wysyłkowa, usługi internetowe...

    Jeżeli korzystasz z internetu w celach prywatnych to nie możesz całej opłaty
    wrzycić w koszty. Ustal sobie proporcje np. 50/50 i połowe opłaty dolicz do
    kosztów działalności.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-05-06 22:16:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 May 2003, Grupy wrote:

    >+ Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał [...]
    >+ > Założyłem je z myślą o DG, ale oczywiście korzystam również poza nią (ten
    >+ > sam dom). Czy mogę wpisać całą opłatę miesięczną w koszty uzyskania

    Dla mnie nie jest jasne czy masz "rozprowadzoną" po domu i popodłączne
    komputery które ewidentnie do DG nie służą.
    Tak BTW: - mam na kompie "do DG" jakiejś z pozoru mało "DG" programy,
    dajmy na to - gry freeware.
    Ale w końcu *czymś* muszę ten komputer testować, a przecież nie
    będę testował programami które wykorzystuję w DG, nieprawdaż ?? ;)

    [...]
    >+ Jeżeli korzystasz z internetu w celach prywatnych to nie możesz całej opłaty
    >+ wrzycić w koszty.

    A pisanie na p.s.p.p to cele "prywatne" czy DG ? ;)
    I jak to się udowadnia ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (SDI w kosztach, ale jak to mawiają: "każdy odpowiada za siebie")

  • 4. Data: 2003-05-07 07:53:24
    Temat: Odp: stałe łącze?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomek <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:FFRta.70391

    > Profil: sprzedaż wysyłkowa, usługi internetowe...

    Oczywiscie ze mozesz.
    US, jestem przekonany nawet nie bedzie ci tego podwazal, a nawet jesli to
    masz dobre wytlumaczenie.

    Smerf