  • 1. Data: 2011-09-21 20:59:10
    Temat: Odsetki od noty obciążeniowej
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Witam,

    Wystawiam notę obciążeniową z tytułu kary umownej.

    Czy po przekroczeniu terminu jej płatności mogę naliczać odsetki, tak
    samo jak to ma miejsce w przypadku FV ?

    Z góry dzięki za info.

  • 2. Data: 2011-09-23 23:17:28
    Temat: Re: Odsetki od noty obciążeniowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Sep 2011, Komuch wrote:

    > Witam,
    >
    > Wystawiam notę obciążeniową z tytułu kary umownej.
    >
    > Czy po przekroczeniu terminu jej płatności mogę naliczać odsetki, tak samo
    > jak to ma miejsce w przypadku FV ?

    1. to jest pytanie na .prawo, nie .prawo.podatki :)
    2. IMO - oczywiście. Zakładam że kara jest "prawidłowa" (bo nie jest
    dopuszczalna np. kara umowna za opóźnienie świadczenia pieniężnego
    ani naliczanie odsetek od odsetek)

    pzdr, Gotfryd