  • 1. Data: 2011-12-14 00:10:15
    Temat: Oferta promocyjna
    Od: Mateusz <s...@w...pl>

    Witam.
    Chciałbym zrobić taka promocję w moim sklepie, że osoba która namówi nowego
    klienta do korzystania z moich usług ma z tego pewną korzyć, wartą
    powiedzmy 250zł.

    Czy mogę zrobić tak, że te 250 zł klient spożytkuje przy kolejnych zakupach
    jako rabat od ceny setalicznej?

    Przykład wprost:
    - drukarka za 700zł
    - klient w promocji kupuje ją za 450 zł, bo ma wypracowany w ramach
    promocji rabat - 250zł
    - FV na 450,00 żadnych podatków od nagrody

    Czy waszym zdaniem mogę tak zrobić?

    pozdrawiam

    mati

  • 2. Data: 2011-12-14 23:56:38
    Temat: Re: Oferta promocyjna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Dec 2011, Mateusz wrote:

    > Witam.
    > Chciałbym zrobić taka promocję w moim sklepie, że osoba która namówi nowego
    > klienta do korzystania z moich usług ma z tego pewną korzyć, wartą
    > powiedzmy 250zł.

    ...tego sformułowania (korzyść) bym unikał jak ognia, bo kładzie ono
    dalsze rozważania na łopatki.
    Ale "goły" rabat... w świetle "telefonów za 1 zł"... hm... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-12-15 00:31:36
    Od: Mateusz <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 15 Dec 2011 00:56:38 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...tego sformułowania (korzyść) bym unikał jak ognia, bo kładzie ono
    > dalsze rozważania na łopatki.
    > Ale "goły" rabat... w świetle "telefonów za 1 zł"... hm... :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dzięki.
    Zmieniam korzyść na bonifikatę.

    pozdrawiam