  • 12. Data: 2004-03-05 14:34:24
    Temat: Re: Op3aty pocztowe - koszty?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    5 Mar 2004 13:53:23 GMT, na pl.soc.prawo.podatki, asia napisał(a):

    > Na druku pokwitowania pisze "pobranie - 30 zł" i trudno coś z tego
    > więcej wywnioskować? Czy w razie kontroli mogą mi to zakwestionować
    > jako koszt.

    Oczywiście że mogą. To *Ty* masz wykazać, że jest to koszt i *jest on*
    związany z przychodem.

    BTW : za mało informacji podałaś. Ja wysyłam przesyłki za pobraniem (DG).
    Na dokumencie z poczty są dwie kwoty : kwota pobrania i kwota opłaty
    pocztowej. Kwota pobrania obejmuje zwykle cenę towaru i koszty przesyłki.
    Na wysyłany towar wystawiana jest dla klienta faktura.
    Kopię tego dokumentu dostaje także klient ( odbiorca ).
    Być może jest to tylko dowód wpłaty gotówki na poczcie - ale trudno
    zgadywać.
    Bez informacji co to za pokwitowanie ( takie lakoniczne ) trudno
    odpowiedzieć lepiej.

    --
    Mieczysław
    ----