  • 1. Data: 2003-11-01 15:31:27
    Temat: PILNE czy mogę wpisywać w koszty ?
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@h...pl>

    Posiadam działalność zarejestrowaną pod moim poprzednim adresem domowym.
    Teraz mieszkam w wynajętym mieszkaniu i chcę wliczać część czynszu
    (wydzielić biuro), energii (sublicznik w pomieszczeniu), telefon i internet.
    Jak to zrobić nie zmieniaj?c we wpisie miejsca prowadzenia działalności ??
    jakie wymogi, na jaki adres mam brać faktury ? Jeżeli musze przerejestrować
    działalnosć jak to najpro?ciej zrobić ? Właściciel mieszkania nie moze
    wynajmować firmom gdyż skorzystał chyba z braku vatu przy budowie na cele
    mieszkaniowe. Czy mogę wydzielić sobie pomieszczenie na biuro a adres firmy
    pozostawić bez zmian lub ewentualnie jeśli nie to czy mogę telefon i
    internet wpisywać w koszty ? (na jaki adres brać faktury)