  • 1. Data: 2003-03-03 19:28:08
    Temat: PIT 11
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    Cyt.:
    "Koszty uzyskania przychodow wykazane w poz.35 zostaly uwzglednione do
    wysokosci przyslugujacej
    podatnikowi na podstawie art.22 ust.2"
    Czy ktos moze mi powiedziec jak brzmi ten art.22 albo gdzie moge znalezc
    pelny teskt.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam!
    Rajmund

  • 2. Data: 2003-03-03 19:42:13
    Temat: Re: PIT 11
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > podatnikowi na podstawie art.22 ust.2"
    > Czy ktos moze mi powiedziec jak brzmi ten art.22 albo gdzie moge znalezc

    najlepiej tu
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/prawo_vademecum.h
    tml

    Art 22.
    2. Koszty uzyskania przychodów z tytułu stosunku służbowego, stosunku pracy,
    spółdzielczego stosunku pracy oraz pracy nakładczej określa się w wysokości
    0,25 proc. kwoty stanowiącej górną granicę pierwszego przedziału skali, o
    której mowa w art. 27 ust. 1, miesięcznie. Jeżeli podatnik uzyskuje
    przychody z tych tytułów równocześnie od kilku zakładów pracy, koszty
    uzyskania za rok podatkowy nie mogą przekroczyć łącznie 4,5 proc. kwoty, o
    której mowa w zdaniu poprzednim.

    2a. Koszty uzyskania przychodów, o których mowa w ust. 2, podwyższa się o 25
    proc., jeżeli miejsce stałego lub czasowego zamieszkania podatnika jest
    położone poza miejscowością, w której znajduje się zakład pracy, a podatnik
    nie otrzymuje dodatku za rozłąkę.

  • 3. Data: 2003-03-04 09:48:55
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    KK napisa?(a):

> [...]
    > 0,25 proc. kwoty stanowi?cej górn? granic? pierwszego przedzia?u skali, o
    > której mowa w art. 27 ust. 1, miesi?cznie. Je?eli podatnik uzyskuje
    > przychody z tych tytu?ów równocze?nie od kilku zak?adów pracy, koszty
    > uzyskania za rok podatkowy nie mog? przekroczyae ??cznie 4,5 proc. kwoty, o
    > której mowa w zdaniu poprzednim.
    >
    > 2a. Koszty uzyskania przychodów, o których mowa w ust. 2, podwy?sza si? o 25
    > proc., je?eli miejsce sta?ego lub czasowego zamieszkania podatnika jest
    > po?o?one poza miejscowo?ci?, w której znajduje si? zak?ad pracy, a podatnik

    Bardzo dziekuje
    Rajmund