  • 1. Data: 2003-11-12 13:14:28
    Temat: PIT 11
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Upada zakład pracy wszyscy dostali wypowiedzenia
    30,11 jest ostatnim dniem pracy Trzeba pracownikom
    wystawić PIT 11 i tu jest problem:
    czy mimo tego że są osoby które w tym roku nie otrzymały wynagrodzenia, lub
    tylko za 01/2003
    w PIT 11 powinny miec wykazane wszystkie należne przychody, potrąconą
    składkę na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne /nic do zus-u nie dotarło/
    oraz podatek .
    wiem że jest art 11 ustawy o podatku od osób fizycznych
    ale zdania sa podzielone
    spór jest o "postawione do dyspozycji podatnika "
    pozdrawiam ela

  • 2. Data: 2003-11-12 15:32:26
    Temat: Re: PIT 11
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "ela" <l...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > wiem że jest art 11 ustawy o podatku od osób fizycznych
    > ale zdania sa podzielone
    > spór jest o "postawione do dyspozycji podatnika "

    podejrzewam, że gdyby zakład postawił do dyspozycji pracowników środki
    pieniężne na pensje, to nie czekaliby tych wielu miesięcy, prawda??

    Ja bym wpisała tylko wypłacone w tym wypadku.
    A jak wypełniano PIT-4 co miesiąc?? IMHO PIT-11 powinno być z tym
    kompatybilne.

    Magda

  • 3. Data: 2003-11-12 16:08:55
    Od: "ela" <l...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-11-12 21:23:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Nov 2003, ela wrote:

> [...]
    >+ tylko za 01/2003
    >+ w PIT 11 powinny miec wykazane wszystkie należne przychody,

    IMO - skoro mają być "postawione" to tylko postawione.
    Jak się pojawią i zakład lub syndyk "postawi" to dopiero wpisać.
    Zastanów się co chcesz zrobić z podatkim od owych "niepostawionych"
    dochodów ?? Wpisać pracownikowi że ma podatek zapłacić od
    "niepostawionych" wypłat ???
    Mogą zlinczować :]

    >+ oraz podatek .

    No właśnie.

    >+ wiem że jest art 11 ustawy o podatku od osób fizycznych
    >+ ale zdania sa podzielone
    >+ spór jest o "postawione do dyspozycji podatnika "

    No i co mówią ci twierdzący że "trzeba zaliczyć" ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)