  • 1. Data: 2004-01-29 16:28:30
    Temat: PIT 11
    Od: "alfa" <a...@w...pl>

    Czy jesli zloze PIT 11 na drukach z zeszlego roku urzedy skarbowe zaczna mi
    je nagminnie odsylac? wlapia kare? wlasnie sie zorientowalam ze przy okazji
    zmiany programu placowego druki deklaracji nie zostaly zaktualizowane, co
    robic? (wszystko juz wydrukowalam)

    Bardzo dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-01-29 20:25:34
    Temat: Re: PIT 11
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > zmiany programu placowego druki deklaracji nie zostaly zaktualizowane, co
    > robic? (wszystko juz wydrukowalam)
    Wydrukować jeszcze raz. Znajoma zrobiła to samo. US dał jej 7 dni na
    dostarczenie pitów na właściwych drukach . Inaczej straszył karą. Nie wiem
    jak jest wg przepisów ale tak to wyglądało 'na zywo'
    Aha. pitów było ponad 300.
    --

    PawełJ