  • 1. Data: 2005-04-13 04:46:44
    Temat: PIT 11/8b
    Od: "Krzysztof D." <k...@t...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi pomóc zakład pracy nie przysłał mi jeszcze informacji o
    dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodow za rok 2004 .W jaki
    sposób rozliczyć się z US lub wymusić dostarczenie PIT-a

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-13 07:53:04
    Temat: Re: PIT 11/8b
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Krzysztof D. <k...@t...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodow
    > za rok 2004 .W jaki sposób rozliczyć się z US lub wymusić

    A kontaktowałeś się z zakładem? Czasami zdarza się, że ludzie nie
    odbierają listów poleconych, albo zły adres podali i potem zakłady mają
    zwroty.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-04-13 10:59:20
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Krzysztof D." <k...@t...pl> napisał

> [...]
    > dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodow za rok 2004 .W jaki
    > sposób rozliczyć się z US lub wymusić dostarczenie PIT-a

    Ech... bez urazy, ale niektorzy czasem zachowuja sie dziwnie...

    Jak wymusic? Isc do zakladu pracy. Napisac list za potwierdzeniem
    odbioru, zadzwonic etc, etc, etc. Zadzialac!!!

    Neko