  • 1. Data: 2008-03-01 18:48:46
    Temat: PIT-11 i koszt uzyskania przychodu ze zleceni
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Jest sobie firma (zleceniodawca nie zatrudniający zleceniobiorcy na umowęo
    pracę) i zleceniobiorca. Zleceniobiorca miał kilka zleceń w roku i w sumie
    uzyskał z tego tytułu przychód 17096zł od tej firmy. Czy w polu 55 (Koszty
    uzyskania przychodów) PIT-11 zleceniodawca powinien wpisać 20% przychodu
    (3419,20zł) czy też 1302zł?
    Zleceniobiorca w PIT-37 i tak nie może wskazać kosztów uzyskania przychodu
    ze zlecenia wyższych niż 1302zł.

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2008-03-01 18:49:54
    Temat: Re: PIT-11 i koszt uzyskania przychodu ze zleceni
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 19:48:46 +0100, "Przemolo" <p...@g...zmyla>
    wrote:

> [...]
    >uzyskania przychodów) PIT-11 zleceniodawca powinien wpisać 20% przychodu
    IMHO powinien wpisac sume KUP z wszystkich rachunkow ktore wystawial
    zleceniobiorca ;)

    >Zleceniobiorca w PIT-37 i tak nie może wskazać kosztów uzyskania przychodu
    >ze zlecenia wyższych niż 1302zł.
    Dlaczego?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-03-01 19:00:56
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?

    Mój błąd - miałem program PITY 2007 w jakiejś starszej wersji i to przez to.
    Sprawa już jasna - ze zleceń nie ma ograniczenia do 1302zł - dzięki!

  • 4. Data: 2008-03-02 07:45:20
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 1 Mar, 20:00, "Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote:

    > Mój błąd - miałem program PITY 2007 w jakiejś starszej wersji i to przez to.
    > Sprawa już jasna - ze zleceń nie ma ograniczenia do 1302zł - dzięki!

    Mogłeś poszukać. Wcześniej o to samo się pytałem.