  • 1. Data: 2006-03-16 07:48:12
    Temat: PIT-2K - problem z wypełnieniem
    Od: "Szymon" <s...@N...lublin.pl>

    Witam,

    mam problem z wypełnieniem deklaracji PIT-2K.

    Zaciągnąłem w zeszłym roku kredyt hipoteczny na kwotę 240 000 zł.

    Z tego:

    180 000 zł wydałem na zakup mieszkania
    25 000 zł wydałem na zakup garażu
    z reszty poktyłem koszty notariusza i inne oraz część kosztów wykończenia.

    W PIT-2K jest taka formułka:

    W związku z dokonywaniem odliczeń z tytułu spłaty odsetek od uzyskanego w
    roku 2005 kredytu w wysokości (tutaj chyba wpisuję całość - 240 000?),
    udzielonego na sfinansowanie jednej z niżej wymienionych inwestycji mającej
    na celu zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych, której budowa została
    rozpoczęta w roku 2001, a zakończona w roku 2002, oświadczam, że na daną
    inwestycję:

    x zakup nowo wybudowanego itd.

    poniosłem łączne wydatki w wysokości (i tutaj właśnie nie wiem, czy wpisać
    180 000 zł, czy łącznie z garażem, czy łącznie z kosztami wykończenia?).

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 2. Data: 2006-03-16 13:58:17
    Temat: Re: PIT-2K - problem z wypełnieniem
    Od: "Szymon" <s...@N...lublin.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@N...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:dvb57t$obt$1@news.lublin.pl...

    > mam problem z wypełnieniem deklaracji PIT-2K.

    Już nieaktualne, wyczerpującej informacji udzielono mi w US :-)

    Szymon

  • 3. Data: 2006-03-16 22:38:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Mar 2006, Szymon wrote:

    > Już nieaktualne, wyczerpującej informacji udzielono mi w US :-)

    No to mogłeś się z googlem podzielić wiedzą!!!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-03-20 21:51:26
    Od: "MarkoPolo" <msmet@[kill_this_brackets]poczta.onet.pl>

    > No to mogłeś się z googlem podzielić wiedzą!!!
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Witam,
    to ja mam w taki razie pytanie. Jak postapic w ww. sytuacji?

    Marko