  • 1. Data: 2006-03-15 22:45:39
    Temat: Faktura z USA
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Witam

    Chciałbym wrzucić w koszty utrzymanie serwera, "fakturę" mogę wydrukować
    sobie z panelu do ktorego sie loguje wyglada to tak:
    http://skynet.com.pl/~janosik/faktura.gif
    sa tam dane mojej firmy oraz NIP.

    Jak to wrzucic w koszty ? Co z przeliczeniem dolara na złotowki ?

    Czy wydruk ktory wyzej zaprezentowałem wystarczy + potwierdzenie z banku
    na ile obciazyli mi kartę (tyle wpisze w ksiazke ) czy cos jeszcze trzeba
    "zrobic" ?

  • 2. Data: 2006-03-16 09:46:59
    Temat: Re: Faktura z USA
    Od: "jip" <j...@o...pl>

    Ja bym zrobil jak opisujesz - wrzucil w KUP - na dowód FV +
    potwierdzenie z banku. Nic wiecej.

  • 3. Data: 2006-03-16 16:46:12
    Od: "Tom" <t...@w...city.net.pl>

    Uzytkownik "jip" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    Ja bym zrobil jak opisujesz - wrzucil w KUP - na dowód FV +
    potwierdzenie z banku. Nic wiecej.

    Jest to typowy import uslug - trzeba wystawic Fakture wewnwetrzna i
    rozliczyc VAT nalezny

  • 4. Data: 2006-03-17 17:37:43
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@w...city.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potwierdzenie z banku. Nic wiecej.
    >
    > Jest to typowy import uslug - trzeba wystawic Fakture wewnwetrzna i
    A coś bardziej szczególowo o tym VAT-cie możesz napisać?
    Graszka

  • 5. Data: 2006-03-18 11:23:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Mar 2006, Graszka wrote:

    > Użytkownik "Tom" <t...@w...city.net.pl> napisał

    > A coś bardziej szczególowo o tym VAT-cie możesz napisać?

    Trzeba zacząć od rozważenia czy mamy do czynienia z importem usług.
    Jeśli tak, no to...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-03-20 08:47:25
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Trzeba zacząć od rozważenia czy mamy do czynienia z importem usług.

    Art. 17. 1. Podatnikami są również osoby prawne, jednostki organizacyjne
    niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne:

    4) będące usługobiorcami usług świadczonych przez podatników posiadających
    siedzibę lub miejsce zamieszkania albo pobytu poza terytorium kraju;

    2.Przepisów ust. 1 pkt 4 i 5 nie stosuje się w przypadku świadczenia usług i
    dostawy towarów, od których podatek należny został rozliczony przez
    usługodawcę lub dokonującego dostawy towarów na terytorium kraju, z
    wyłączeniem świadczenia usług określonych w art. 27 ust. 3 lub art. 28 ust.
    3, 4, 6 i 7 oraz dostawy gazu w systemie gazowym lub energii elektrycznej w
    systemie elektroenergetycznym, dla których w każdym przypadku

    podatnikiem jest usługobiorca lub nabywca towarów.

    3. W przypadkach wymienionych w art. 27 ust. 3 przepis ust. 1 pkt 4 stosuje
    się, jeżeli usługobiorcą jest podatnik, o którym mowa w art. 15, posiadający
    siedzibę, stałe miejsce prowadzenia działalności lub stałe miejsce
    zamieszkania na terytorium kraju.

    > Jeśli tak, no to...

    no to zgadzam się z tobą ;)

    pozdrawiam