  • 1. Data: 2006-01-17 19:02:30
    Temat: PIT-36 i zwrot zasiłków
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Ma ktoś koncepcję gdzie na PIT-36 (a może na jakimś pomocniczym formularzu)
    wpisać zwrot zasiłków ZUS-owi, dokonany w zeszłym roku ?
    W tymże roku nie było WYPŁAT zasilków przez ZUS.
    Moja koncepcja jest wpisania dochodu z organu rentowego z minusem.

  • 2. Data: 2006-01-17 21:24:41
    Temat: Re: PIT-36 i zwrot zasiłków
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W tymże roku nie było WYPŁAT zasilków przez ZUS.
    > Moja koncepcja jest wpisania dochodu z organu rentowego z minusem.

    A czy przypadkiem nie należy tego wpisać w PIT-O pozycja 17?