  • 1. Data: 2006-01-17 15:56:56
    Temat: Jaki PKD na produkcje oprogramowania
    Od: Ryszard <r...@p...onet.pl>

    Zamierzam rozszerzyc dzialalnosc o produkcje oprogramowania oraz
    sprzedaz oprogramowania.
    Jedyne numery PKD jakie mi wpadly w oko to:
    72.21.Z - dzialalnosc edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.22.Z - dzialalnosc w zakresie oprogramowania pozostala
    Ktory wg Was PKD powinienem zastosowac ?
    Dodaje, ze oprogramowanie to nie jest na zamowienie klienta, lecz gotowe
    "pudelkowe".

    Ryszard

  • 2. Data: 2006-01-18 16:44:00
    Temat: Re: Jaki PKD na produkcje oprogramowania
    Od: Ryszard <r...@p...onet.pl>

    Ryszard wrote:
> [...]
    > Ktory wg Was PKD powinienem zastosowac ?
    > Dodaje, ze oprogramowanie to nie jest na zamowienie klienta, lecz gotowe

    Dla zainteresowanych: tu sa komentarze do w/w PKD:
    http://www.marko.lp.net.pl/duwybrane.doc

    Ryszard