  • 1. Data: 2012-02-04 11:25:38
    Temat: PIT 37 czy PIT 36
    Od: Alpines <a...@w...dwa.pl>

    Witam
    Mam mały problem - normalnie rozliczam się z żoną na formularzu PIT 37.
    W zeszłym roku dwukrotnie poleciłem ubezpieczenie komunikacyjne za co
    otrzymałem w sumie 100 zł.(w pit 8C w pozycji 34 zapis NAGRODA W
    PROGRAMIE POLEĆ UBEZPIECZENIE ).
    I teraz mam problem czy ,mogę to wpisać do PIT 37 w pozycji inne dochody
    czy mam wypełnić PIT 36?

    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-02-04 12:04:54
    Temat: Re: PIT 37 czy PIT 36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2012 5:25 AM, Alpines wrote:
> [...]
    > PROGRAMIE POLEĆ UBEZPIECZENIE ).
    > I teraz mam problem czy ,mogę to wpisać do PIT 37 w pozycji inne dochody

    formalnie powinien to byc pit-36 bo ustawodawva sobie zastrzegl ze
    pit-37 nie moze byc stosowany kiedy ktos dostal 8c od ktorgo nie zostaly
    potracone zaliczki na podatek.

    Tylko, ze nawet panie w US tego nie wiedza i swego czasu dostalem op...
    od pani w US, ktora kazala mi przepisac wszystko na pit-37 i wpisac to
    do rubryki, inne.
    Oczywiscie pani tez dostala op... i na tym sie skonczylo.

    Po mojemu wpisz to w pit-37. duzo prosciej a efekt ten sam.