  • 1. Data: 2002-04-22 14:41:25
    Temat: RE:KTO MOZE MNIE WYTLUMACZYC
    Od: <e...@w...pl>

    Z tego co wiem od przeszlo 12 lat dziala cos takiego w Polsce jak wolny
    rynek.
    Tak szczerze to jest to najglupsze pytanie zadane na grupie od minimum 3 lat

    PLONK dla Waronikad

  • 2. Data: 2002-04-23 00:36:03
    Od: w...@a...com (Weronikad)

> [...]
    >rynek.
    >Tak szczerze to jest to najglupsze pytanie zadane na grupie od minimum 3 lat

    PLONK DLA CIEBIE. Bo jak ktos ma $700.000 w gotowce (bo w Polsce wszystkie
    transakcje sa gotowkowe) do wypnie dupke na dzialke w Gdyni czy Lomzy. Za te
    pieniadze kupi na Lazurowym Wybrzezu, Wloszech, Hiszpanii, nawet w Beverly
    Hills. Ludzie bredza nie wiedzac o czym.