1. Data: 2006-04-08 22:03:32
Temat:PIT 37 do zapłaty 70 gr - czy muszę??
Od:"Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli wychodzi w deklaracji rocznej dopłata 70 gr to muszę płacić?? Czy
jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje więcej.
Proszę o poradę.
Pozdrawiam grupowiczów.
Piotrek

2. Data: 2006-04-08 22:04:09
Temat:Re: PIT 37 do zapłaty 70 gr - czy muszę??
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> [...]
> jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje więcej.

Ja twierdzę, że musisz, ale ja sie nie odzywam, bo inni twierdza, ze nie.

3. Data: 2006-04-09 05:29:21
Od:"Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 kwi o godzinie 00:04, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

> Ja twierdzę, że musisz, ale ja sie nie odzywam, bo inni twierdza, ze nie.

W katowickim, drugim USie, twierdzą że nie płaci się tak niskich dopłat.

--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
http://www.elektro-instal.com/smieszne/

4. Data: 2006-04-09 07:04:07
Od:"Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> jest jakiś limit od jakiej kwoty się płaci, bo sam przekaz kosztuje

Nie 0,70 zł ale 1,00 zł, bo zaokrągla się do pełnych złotych o czym
wyrażnie pisze w G 110.
Nic się nie stanie jak nie wpłacisz teraz, a uwzględnisz to w przyszłym
roku. Od takiej kwoty nawet nie są naliczane odsetki.

5. Data: 2006-04-09 14:31:37
Od:"Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, może nie jasno się wyraziłem, chodzi mi o deklarację roczną za
2005 rok, więc jak najbardziej 70 gr.
Nadal nie wiem na 100% co zrobić - czytałem też, że jakiś urząd skarbowy
ponoć wypowiedział się, że do 2 zł nie trzeba. Moje więc pytanie do
ekspertów grupowych czy to jest generalna zasada - bo nie mogę się dokopać
do żadnych danych na ten temat.

6. Data: 2006-04-09 14:33:44
Od:"Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ja chyba też zadzwonię do swojego
Pozdrawiam.
Piotrek

7. Data: 2006-04-09 15:07:53
Od:"Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponoć wypowiedział się, że do 2 zł nie trzeba. Moje więc pytanie do
> ekspertów grupowych czy to jest generalna zasada - bo nie mogę się dokopać

I ja do deklaracji rocznej odniosłam się PIT-37 Dział G pozycja 110
cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia
2006.

8. Data: 2006-04-10 06:43:37
Temat:Re: PIT 37 do zap?aty 70 gr - czy musz???
Od:t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majkaa napisał:

> [...]
> cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
> Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia

No i świetnie. W pozycji 110 mamy zaokrąglone do pełnego złotego. Np.
1000 zł. A zostało wpłaconych w trakcie roku podatkowego 999,30 zł
zaliczek. Jaka wartość będzie w pozycji 114?

pzdr

Tomek

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

9. Data: 2006-04-10 19:21:08
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Majkaa wrote:
> [...]
> cytuję:Podatek należny ( po zaokrągleniu dopełnego złotego)
> Podany sposób zaokrąglania dotyczy formularza składanego od dnia 1 stycznia

Ludźki kochane.
Podatek się zaokrągla. Ale różnicę pomiędzy wpłaconymi zaliczkami
(których się nie zaokrągla), a zaokrąglonym podatkiem wcale nie musi być
okrągła.
Jak w matematyce okragle - nieokragle = nieokragle.

10. Data: 2006-04-10 20:15:28
Temat:Re: PIT 37 do zap3aty 70 gr - czy musze??
Od:"Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

He he - no tak - a ja już myślałem, że coś źle - pomimo poz. 110 nadal jak
nic wychodzi 70 gr. :) - no chyba tu się nie dowiem co i jak - zapytam w
urzędzie - dziękuję wszystkim za pomoc

Piotrek