  • 1. Data: 2006-04-09 07:55:08
    Temat: GRATYFIKANT DLA DOS poszukuję
    Od: j...@w...pl

    Czy w związku z przejściem na GratyfikantGT,może ktoś ma do
    udostępnienia "symbolicznego" Gratyfikanta 3-DOS.Może być bez
    certfikatów i licencji,tylko aby działał z nowym Płatnikiem ,albo
    czy ktoś może mnie poratować uaktualnieniem do Gratyfikanta 2
    ostatnim ,aby pracował z nowym Płatnikiem.Pozdrawiam
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2006-04-09 08:07:38
    Temat: Re: GRATYFIKANT DLA DOS poszukuje
    Od: j...@w...pl

    to jeszcze raz ja w tej sprawie:
    Przepraszam z góry ,ze mam taki nietypowy problem.
    Dostalem od mego wnuka/wygral go kiedys na konkursie pism
    komputerowych/ oryginalny program GRATYFIKANT 2-UPGRADE,z autentycznym
    certyfikatem i nr licencjnym.Tyle,ze ten program wspólpracuje tylko
    ze starym Platnikiem/ma jeszcze deklaracje typy RNA/czy ktos moze
    mnie poratowac uaktualnieniem,aby pracowal z nowym
    Platnikiem.Chcialbym go wykorzystac do mojej malej
    firmy.Oczywiscie w pierwszej kolejnosci zwrócilem sie do
    Insertu,gdzie dostalem odpowiedz "ze programu tego moge uzywac
    legalnie,poniewaz zaprzestano jego produkcji i przeszli na Gratyfikant
    3 a obecnie GratyfikantGT',a wiec z aktulizacji nici.Licencja
    upowaznia mnie do wgrania uaktualnienia ,gdy go
    zdobede.Nadmieniam,ze nie chodzi mi o Gratyfikanta 3,bo jego moge
    kupic w Insercie,tylko o wydane ostatnie uaktualnienie do Gratyfikanta
    2 do wspólpracy z Platnikiem.Inne parametry moge zaktualizowac
    recznie.